Yonxz_45 sebamedin bebekler için olanını almıştım oğlum bebekken kendimde kullandım sürmesi zordu beyazlık kalıyordu fakat iyi koruyordu. Trendyolda yorumları iyi olan bir kremi aldım hiçbir koruyuculuğu yokmuş yandım kavruldum sanırım sebamed alıcam yine