Medine_yasar05 Kızlar bugün hastaneye gittim uygulamada bebeğim 31 haftalık son adet tarihime göre yanlız ultrasyonda da doktorum 33 haftalıkla uyumlu dedi boyu 51 cm kilosu 2.200 grm dedi sizin 33 haftalıkken gelişimi nasıldı
Nerfemm Medine_yasar05 sen yinede 31 haftalik diye düsün canım benimkide 28de 31 gibi duruyordu 3 hafta öndeydi yani. 28 haftalikken 1550 grmdı suan 31+2yim 32de gidicem doktora bakalım hala 3 hafta öndemi
Dnzglsm_123 Medine_yasar05 benim bebeğim de önden gidiyor. Normalde 28 haftalığım. 30 haftalık çıkıyor ultrasonda. Yine de son adete göre ayarlıyorlar. Önde gitse de son adet neyse ona göre.
bombshell Medine_yasar05 doktorunuzun cihazında bir sıkıntı olabilir mi? Kilosu okey ileride olabilir ama 51 cm boy hiç duymadım. Benim oğlum 2 hafta gelişim geriliği ile 38+6 da doğdu 50.5 cm ile. Kilo boy orantısı saçma geldi çok. Bide bu kadar erken almak istemesi de saçma.
Medine_yasar05 Nerfemm bilmiyorum ki cnm sezaryan olacağım için temmuzun 4 de randevum var Doktorlar gün verelim dedi
Nerfemm Medine_yasar05 31 haftalıksın benimle aynisin ve 4 temmuzda gün verecekler öylemi ne kadar saçma cok erken diyelimki cok iri bebek sezeryan olman lazim bunun icin bile 38. Haftaya kadar bekletmeleri lazım. Bebegin iri olması herseyinin onden gelistigi anlamina gelmiyor. Bebek gelisimini anne karninda ne kadar tamamlarsa okadar iyi. He bi sikinti vardir suyun azalmistir kordon dolanmistir veya ne bileyim plasentası yaşlanmaya başlamistir erken alirlarda bebek 2 hafta onden gidiyor diye 1 bucuk ay nerdeyse erken almaları cok sacma
Medine_yasar05 Nerfemm 5 ci sezaryanımı olacağım cnm tansiyonum da yükseliyor ilaç kullanıyorum zaten bebeğin gelişimi de iyi diyorlar bir sıkıntı olmaz dediler
runkli0606 Medine_yasar05 4 temmuzda 37 hafta olmuyor canım ultrason ölçümüne göre hareket etme sakın +yada - 400 gr yanılma payı var ultrasonun
Braa3434 Medine_yasar05 Canım tansiyon varsa normal o haftalarda almaları benim arkadaşımda o haftalarda doğum yaptı tansiyon olduğu için riske atmadı doktoru sağlıkla kucağına alırsın inşallah
runkli0606 Medine_yasar05 sat a göre 37 de alacaklarsa ona bişey diyemem yazdığından anlaşılan 4 temmuzda doğum olacak gibi oldu. Ama ölçüme göre 37de alacaklarsa oda erken
Medine_yasar05 bombshell fakülteye gidiyorum devlet Hastanesi’ne gidiyorum birde özele gidiyorum cnm başından beri Doktorlar erken alacağız diyorlardı tansiyon ve 5 ci sezaryandan dolayı bakalım 4 temuzda ne diyecekler
acemianneex Medine_yasar05 Canım boyundan emin misin Birde 31 haftalıgm dolsun Temmuz 4 de 37 olmuyor ki Ultrasona göre mı hesaplama yapiosn
Medine_yasar05 acemianneex Doktorlar ultrasyona göre söylüyorlar cnm ben değil bende 31 haftalık olduğumu biliyordum yanlız kemik ve vücut yapısına göre söylüyorlar
Medine_yasar05 acemianneex zaten 37 haftaligim demiyorum bugün doktorum ölçümleri 33 haftayla uyumlu dedi 4 temuzda 35 haftalık olacak artık 2 haftaya sonrasına gün verirler o da zaten 37 haftalık olur