ylmzftma Kızlar selam. Geceden beri yaşadığım bir karın ağrım var. Adet olmuşum gibi bir ağrı. Devamlı oluyo kesilip bir süre sonra yeniden başlamıyo. Rahatsız hissettiricek düzeyde. Sebebi ne olabilir? Bebek hala dönmemişti kafası da yukarıdaydı?
Bulbulyuvasi ylmzftma düzenli mi sancın? Takip et zamanını belki bebek dönmüstür ne zamandı kontrolün
tlhmrv ylmzftma sancı cekiyosun aslında bı kaç gün önce karnım agriyo diye gittim meğer sanciymis bizim haftamız küçük senin bide tam doğum haftalarin beklemeden bı git istersen nst bakarlar
aysenur-1998 ylmzftma birkaç gündür aynısı bende de var böyle bir de göbek deliğimde acı var ve ağırıyor ve hani sanki karnım ağrıyor böyle regl olacakmışım gibi dediğin gibi 37+4 biz de
ylmzftma Bulbulyuvasi cumartesi kontrolüm var. Adet ağrısı gibi birebir kesilmiyo sürekli devam ediyo. Rahatsız hissettiriyo sadece süründürücek bir ağrı değil
Bulbulyuvasi ylmzftma aynı haftadayız canım benimde benzer şikayetlerim var yalancı sancı bendeki :( sağlıkla al kucağına