arirangg
Ben 3 paket aldım.
Normal doğum yaptım yine normal yapacağım, sezeryan ile normal değişiyor mu bilmiyorum.
2 paket bitirdikten sonra son zamanlarda ped kullanırım dedim hata yapmışım. Naylon içerdiği için 3 dikişim vardı zarar vermişti. Oturamıyor ve yürüyemiyorduum.
Tabi siz 2 paket alın gerekirse 3 alırsınız ama normal doğum yapacaksanız ped kullanmayın 🌸