Kızlar 38+1 oldum doktorum suni sancıyla pazartesiye hastaneye yatışa alıcaz dediler ben doğal gelen ağrıyla istiyorum korkuyorum sürekli ayaktayım evin içinde merdiven inmek çıkmak kiraza benzer bir cay var turna yemişi diye ondan içiyorum kasıkta ağrım var ama başka tın yok ne su ne sel😂😭 yardım edin be yapabilirim başka