Asya06066 Kızlar 37+2 de doğum yapan varmı cinsiyet erkek ,çokmu erken oluyo doktorumla telefonda görüştüm sezeryan günü aldık hemoroid şikayetim var ve daha fazla ağrı çekmek istemiyorum o yüzden olsun diye bakıyorum ama erken mi sizce
Annehissi2510 Asya06066 yok canim merak etme bende 37+5 te dogum yaptim suyum geldigi icin oglumda hatta kilosu da azdi ama cok sukur hic bisey olmadi normal doguma aldilar oglum su an iki bucuk yasinda cokta saglikli cok sukur😃
HButun Asya06066 benimde 37+3 e planlandı doğumum. 37 de doğum yapanlar yorum yazarsa içimiz rahat eder
incinur0102 Asya06066 bizde pazartesi tam 37 oluyoruz.Bizde mecburi sezaryan olucaz.Bu haftalarda bir şey olmaz içini ferah tut.Her şey bebeğe bağlı aslında.34.haftada doğup hiç bir sıkıntısı olmadan taburcu olan bebekler varken 40.haftada solunum sıkıntısı yaşayan bebekte olabiliyor.Sonucun güzel olacahina odaklan ❤️
Eliftal Bende yarın tam 37. Haftamda sağlık sorunumdan dolayı doğum yapıcam zamanını doldursun çok isterdim ama 37 den sonra çok erken olmuyor diye biliyorum içim biraz rahat o yüzden
en_guzel_emanetlerim Tam 37 haftalığım bugün şimdi hastanede yatıyorum doğum için bekliyorum inşallah bu gece doğurmuş olurum artık normal olacak inşallah 3 gündür hastanedeyim
ikiprensannesi__ Asya06066 tam 37 de bebek zaten bütün gelismini tamamlıyor annesi sıkıntı yapma sağlıkla gelsin 🤲
Masalada HButun yok ama Doktordan tarihi isteyeceğim yarın zaten bebek makat geliş benim de düzelmediyse. artık hani bel ağrısı falan var hemoroid de olunca insan tuvalete gidemiyor afedersin
HButun Masalada benimde 37+3 te alabilir doktorum merak ediyorum bu haftalarda doğum yapan var mı diye
Masalada HButun canım 37’de zaten hani gelişimini tamamlıyor benim eltim hatta 36 + bişeyde doğum yaptı çocuğu da 1 kg bir şeydi küvezde falan da girmedi hani senin haftan bayağı iyi
Gulsaharen92 Asya06066 oğlumu 37+1 doğurdum hiç.bir problem olmadı kuveze girmedi 37 den sonra gelişimi tamamlandığı için sıkıntı olmuyor merak etme şimdi
HButun Masalada Allah razı olsun içimi rahatlattınız ❤️ Bizimkinin kilosu 2700 biraz daha alırsa çok mutlu olucam
Aliasaf00 Bende ilk doğumum da 37 de doğum yaptım suni sancıyla normal doğurdum plesanta yaslanmasi başlamıştı diye çok şükür oğlum kuvezde falan kalmadı korkamyin içiniz rahat olsun
Masalada HButun bişey olmaz zayıf bebekler 40 ‘ından sonra çok çabuk toparlıyor İçin rahat olsun sağlıgı yerinde olsun da yeter