Mhande bende dün hazırladım 😊34 haftalığım
Belki hala aksiklerim vardır ama benimkileri söyleyim (ben bilerek fazla koydum biraz evim ilçede ben merkezde doğum yapacağım için nolur nolmaz diye)
Çocuk için 5 takım koydum ayrı ayrı paketlere hepsinin içine battaniye takım çorap eldiven şapka zıbın
Bolca ağız mendili
Bez , ıslak mendil, biberon, emzik , alt açma örtüsü,temizleme pamuğu ,pişik kremi
Anne için
Depend ,3 tane lohusa takımı ,gögüs pompası, gögüs ucu kremi , çorap iç çamaşırı terlik ve yazma bide havlu koydum
Eksiklerim varsa zamanla koyarım 😊😊