Silann-56 bence genetik bu durum annem erkek kardeşimde bulantı vs yaşamamış, bende hergün serumluk olmuş bulantıdan. Benimde hiç bulantım vs olmadı maşallah diyeyim şuan 30+5 olduk cinsiyet 11+3 de belli olmuştu erkek aile yapısıyla genetikle çok alakası var kuzenlerimde öyle erkek bebekde mide bulantısı vs yaşamadılar hiç