Merhaba. Ben bir iki kere gittim. Ama çok yoğun Bi doktor o yüzden çok sıra oluyor içeri bir kaç hasta birlikte aldı açıkcası ben rahatsız oldum. Tedavisi bana uymadı o yüzden bıraktım. Ama yakın arkadaşım gitti ve ikizleri oldu. İyi Bi doktor işini iyi biliyor. Gidip Bi muayene olabilirsin