Kızlar ben 23 Mayıs’ta Milas devlet Hastanesi’ne İlke hanıma gittim doktora cinsiyeti belliyse lütfen söylemeyin bir kağıda yazın dedik. O yanlış anlamış doğumda öğrenmek istiyoruz sanmış. Cinsiyeti çok net görüyorum şuan dedi. O an kağıda yazmasını istemeyi unutup kan vermeye gittim sonra hatırladım. Geri dönüp rica ettim yeniden ultrason ile bakmam lazım cinsiyeti hatırlamıyorum dedi. Ultrason ile yeniden baktı bu sefer de bacaklarını açmıyor dedi 🤦🏻♀️😄 Sonra şiddetli bir öksürmemi istedi ardından tamam diyip cinsiyeti kağıda yazdı. Sonra biz aile arasında ufak bı cinsiyet partisi yaptık hatta bunu Instagram’da bile yayınladım. 1 2 hafta önce detaylı Ultrason için Muğla eğitim araştırma hastanesine gittim. Doktor cinsiyeti biliyor musunuz dedi eşim ve ben evet kız dedik. Doktor demesin mi bebeginiz %1500 erkek 😳🥹😄😄😄 Şimdi de eşimde de bende de bo güvensizlik oluştu. Bir daha mı muayeneye gitsek diyoruz cinsiyetten emin olmak için. 1 ay kızım kızım diye sevdik çocuğu yahu şok geçirdik erkek olduğunu duyunca 😄 Cinsiyet bizim için hiç önemli değil fakat yapilan yanlışa kiziyoruz. Emin değilsen şöyle bunu değil mi? Bir de isim bulma sorunu çıktı başımıza 😄😄😅