eozh Son adet tarihim 18 Mayısa göre 4+6 haftalıgım beta HCG 2389 dün doktor keseyi göremedi ve yüksek ihtimalle dış gebelik yatış yapalım dedi ama ben kabul etmedim. Sizin keseleriniz ne zaman göründü
SedaNurOkurer eozh daha çok küçük başka doktora git ben de de gözükmedi 6. Haftada göründü ve alttan muayene ile öyle saçmalık olamaz çok küçük şuan gayet normal görükmemesi sakın stres falan yapma
eylulmihrasmom eozh neye göre dış gebelik dedi eğer karın çevreniz yağlıysa 3-4 bin üstü gözüküyor beta bence 1-2 gün daha bekleyip farklı doktora gidin
AleynaResul eozh 3 haftalıkta net olmasa da gördüm bi hafta sonra daha netti ve büyümüştü ama bu kişiden kişiye değişiyor ki
eozh SedaNurOkurer emin olamayıp iki kere alttan baktılar bı kere normal ultrasonla bakıp yüzde 95 dış gebelik dediler yatış verip takip edelim dediler sağ kasığımda hafif ağrım var ve çok korkuyorum 😞
1palyaco eozh merhaba , 5haftalıkta falan . Erken gitsem görülür müydü bilmiyorum belki görüldü ama ben 5haftalıkken gittim doktora . Regl tarihim 8mayıstı keseyi gördüğümüz tarih 12haziran
SedaNurOkurer eozh 3 ay boyunca kaşık ağrısı yaşadım sanki regl olacakmış hissiyatı ile sonra geçti kaşık ağrısı olması normal
likesah eozh ilk muayeneye gitmek için ben betanın 3000 üzerine çıkmasını bekledim tekrar tekrar doktora gitmek istemiyordum bir anda 1300 den 9000 e çıktı o arada da 6. Haftanın başlarıydı ilk muayenede görmüş olduk.
Cgdmustn eozh sakın bekleyin biraz daha 11 Mayıs benim de betam 2930 kese ve yolk kesesi gözüktü alttan baktı doktor bugünde gideceğim tekrar , başka doktorlara gözükün
Ada022 eozh benim 4+5 de 1998 vajinal ultrason da gözğkmüştü karında gözkmedi bence 3000 bekleyin başka doktora gidin gerekirse vajinal ultrason isteyin
eozh Ada022 vajinal ultrasonla da bakıldı. Sizin kasik ağrınız oluyomuydu benim sadece sağ kasığımda hafif ağrım var
Ada022 eozh evet canım kasık ağrım olmuştu bebek yerleşiyormuş benimde sağ tarafımda oluyordu hatta arkadaşlarım bebek kesin erkek vs dediler bana