Düsseldorf ta aynı sorundan muzdaripim. İlk gebeliğim burda yalnzca bir Türk doktor vardi mecburi hamilelik öncesi ve şuan da ona gidiyorum. Sistem nasıl ne tür testler var kafam allak bullak. Dün randevum vardı bana ikili üçlü tarama yerine anneden kan alınıp bakiliyo dedi ayrıca başka bir testten bahsetti amniyosentez vs . Bundan sonra süreç nasıl olur bilmiyorum