Gozdeerdem bende 37+6 yim bizde de aynı durum fakat bencede vardır doktorunun bi bildiği çünkü bnm oğlusum kordonunu emniyet kemeri gibi takmış normal doğumda oksijensiz kalabilirmiş riske atamam dedi doktor hayırlısı bakalım millet 40 42 ye kadar bekliyormuş beni de 38 bitsin sezeryana alcani soyledi😏