KrMuratule bende ayni sizin gibiydim dune kadar ama artik bu bebek burdan cikacak ve herkes ta havva ademden beri boyle normal olmus evet sanci cekicez belki dayanmicaz bazi yerlerde ama nefes almayi vermeyi ogren ve bebegini eline alacagin zamani dusun bebeginle konus sana yardim etmesini soyle zaten o nasil gelecegini biliyor kendini kasma canm dua et surekli rabbim inan kolayligini verecektir bende korkmuyo degilim ama bir yandada kimin karninda kalmis ne kadar korksak o kadar zorlanicagiz rahat birak stres etme ki kolay olsun