zengooo Arkadaslar 6 haftalik hamileyim surekli 2 gundur tuvalet hissi var gidiyorum bisey yok.nedendir yasayan varmi
Feyzaclk zengooo bence hormonlar yani hamilelikten oluyor. Ben sürekli tuvalete cıktıgım icin anlamıstım hamile oldugumu
Mcze41 Rahim büyüdükçe idrar torbasına baskı yapar yada idrar yolları enfeksiyonu olabilirsiniz doktorunuza görünüp danismakta fayda var
Sumeyye-88 Ecem335 evet normal bende de var beyaz yumurta akı kıvamında ysa normal sarı yesil kokulu olursa sıkıntılı olur dedi doktorum hamileyken akıntı daha da artıyor
Ecem335 nursanyildiz günlük ped takıyorum takip etmek için bende hemşireye sordum kahverengi yada pembe leke gelmedik sürece akıntı normal dedi
nursanyildiz Ecem335 normal adet olduğumda pedi çok zor kullanıyordum çok rahatsız oluyorum kullanamamda onu ben malesef kanama gören hamilelerdenim her 3 aylık hamileyim 3 defa acil kanamadan doktorda buldum kendimi