Serendipty Kasigimda pit pit hareketler oluyor ozellikle sirt ustu yattigimda net hissediyorum vurus gibi de hissediyorum cok tatli bir seymis ❤️
ilayda-1234 Serendipty bende ilk 17 de hissetmiştim şimdi 29 haftalığız kıpır kıpır hiç durmuyo maşallah daha güzelleri sizi bekliyo🌸🌸🌸
EbruBoluKaya 18+4 olduk ama ben hiç hissetmiyorum ya 18den sonra hissetmiş herkes bir sorun mu var diye korkmuyor değilim 😞
Matmazelbebi EbruBoluKaya Hiç korkma doktorum 24.haftaya kadar hissetmemek normal dedi. Allahın izniyle seninde hissetmen yakındır içini ferah tut. Portakal suyu içip sessiz bir odaya geçip sol tarafına yat yarım saat konsantre ol bebeğe belki hissedersin belki minik kıpırdamaların farkında değilsindir. Ben 19 hafta 3 günlükken hissettim ilk 🥰🌸
EbruBoluKaya Matmazelbebi ayyy çok teşekkür ederim inşallah hissederim. Tüp bebek benimki 10 sene sonra geldi mucizem o yüzden de çok korkuyorum ama deniycem dediğinizi 🤗
Gozde_52 Bende 17 haftanın başından beri tam net hissediyorum Maşallah oylede hareketli 💙🧿 Allah nazarlardan korusun hepsini ikinci gebeliğim bu ama insanda heyecan hep aynı oluyor 😻🐣