Bende 33 haftadayim benimde az hareket li bir bebeğim var hergun stres yaşıyorum bugün doktor kontrolü var soracağım dönüşte tekrar yazarım bu gibi sorunları doktorlardan başka kimse net yanitlayamaz çok hassas ve ciddi bir konu olduğunu düşünüyorum doktorunuza danisin lütfen