damlaylmz0507 13+4 haftalık hamileyim . 3 gündür belimin sağ tarafında ağrı var rahatsız edici. Sizce bu durum normal mi kizlar çok endişeliyim . B u durumu yaşayan var mı aynı hafta da hamiş olan anneller