Kızlar bugün mide bulantısıyla uyandım ve isal karın ağrısı, dün nst de sancım çıkmıştı ama açılmam yok demişti doktor. Ağrıların artarsa gelirsin dedi. Ama bugün yaşadığım ne anlamadım. Saat 9 da uyanıp oreferon kan ilacımı içtim, ilaçtan 1 saat sonra kahvaltımı yapardı ama bugün uyuya kalmışım 2 saati geçmiş aç kalmışım uykuda, ondan olabilir mi?