Merhaba arkadaşlar 5 haziranda transferim oldu. Çok şükür pozitif sonucu aldık hatta iki keseyide gördük fakat çok açık kahverengi lekelenmem oldu dün tabi bel ağrısıyla hemen istirahat aldım dinleniyorum ayrıca iğnede verdi doktorum fakat bu beni çok endişelendiriyor. Böyle bir durum yaşayan var mı?