Veybil ya ben bilerek bekledim doktora dedim beklesem sıkıntı olur mu olmaz dedi bekledik 2 hafta beklicez diye konuştuk eşimle , devlete gidiyorduk salı randevumdu boş gebelik dediler özele gittik çarşamba ordada aynısını dediler bekleme süreci oldu iliski yasakti iliski olduktan sonra cumartesi kanama başladı tam özele gittiğimiz 1 hafta oldu çarşamba kendi evde düştü kontrole falan gittim Allaha şükür hiç Bi sorun yokmuş ❤️