Morebebek Kızlar aldığım ürünlerde eksik var mı? Bazıları kardeşimin verdikleri yiğenimin hiç giymediği kıyafetler var hediye gelenler onları da bana verdi. Bebeğim şubat sonu yada mart başı doğabilir. *1 adet kundak *4 adet uzun kollu zıbın *5adet kısa kollu badi *6 adet üst badi. *18 adet patikli pantolon. *4 adet şapka. *2 adet tulum. *3 adet el örgüsü hırka. *3 adet penye battaniye. *2 adet el örgüsü battaniye. *2 adet elyaf battaniye. *11 adet çorap. *3 adet eldiven. *3 adet patik
Deletedmom2224 Morebebek zibinlari biraz daha alabilirsiniz çünkü en çok degistirilecek şeyler onlar bide eldivenler 😊
Morebebek Deletedmom2224 teşekkür ederim sadece zıbın ve eldiven ekstra alayım yeterli değil mi,? Birde ağız bezi kaç tane alayım siz nerden aldınız onuda cevaplarsanız sevinirim..
Deletedmom2224 Morebebek bence yeterli şimdilik fazlasına gerek yok ben zibinlari civil ve semt pazarından aldım genellikle 5 6 lira civarındaydı adet fiyatları 😊 ağız bezlerini şimdilik 12 tane filan aldım yeterli diye düşünüyorum yetmezse onu da doğduktan sonra alırım artık inşallah sağlıkla gelsin kuzularımız bizde martta dogucaz inşallah 😍
Neslisahhh Morebebek canım ağız bezini kumaşçıya gidip kumaş alıp kenarlarını kendin geçebilirsin. Öyle çok uyguna geliyor. Bi metre kumaştan öyle çok ağız bezi çıkıyo ki.
Morebebek Mervekaya yelek derken kolsuz olanlardan değil mi kaç tane alsam acaba çok çabuk büyüyorlar diyor herkes. 0 3 ay alayım değil mi?
Morebebek Deletedmom2224 Amin sağlıkla gelsinler cinsiyeti nedir sizin bebişin doğum zamanlarımız yakınmış insanı heyecan sarıyor😌
Mervekaya Morebebek evet yelek kolsuz olanlardan el örgüsü de olur.. 0.3 ay zaten cok cabuk büyüdükleri icin bence 3 6 9 a uygun bir kac tane edin. Muslin bezler emzirmede cok ise yariyor Cenesinin altina koyuyorum kussa da ust bas batmıyor
Nkoca Ben bu şekilde almadım canım o yüzden pek anlayamadım ben hep takım olarak aldım onların içindede hepsi oluyor ya örnek 5li takımdan 10tane aldım 10lu hastane takımından 2tane 3tane kalın 3tane ince battaniye müslin örtüleri ağız bezleri kundak vs
Morebebek Nkoca canım kaç tane müslin bez aldın bazıları kardeşimden hediye geldi6o yüzden set şeklinde almadım.
Selim_Alparslan Nkoca bende senin gibi aldım canım birde takım olcak illaki uydurmak zoruma gider diye takım halinde alıyorum daha hoş duruyor 🙂🧚🏻♀️
Minnakelifim Morebebek bence yeterli almissin canım ben senin aldiklarinin yarisi kadar aldim cunku bebekler bi anda buyuyor buyudukce alirim dedim
Morebebek Minnakelifim tulum falan almayım mı cnaım gerçi biz Antalya da oturuyoruz nisanda burada hava ısınıyor.
aysesaltuk Morebebek 5.5 aylık anne olduğum için biraz deneyimlerimi söyleyeyim. İç zıbın bol bol alın. Ağız mendili 10 tane alın. Yelek 1 tane alabilirsiniz. Eldiven çok almayın ben hiç takmadım. Şubat’ta da doğsa takmazdım. Bebek makası olarak ✂️ Böyle alın. Kundak almışsınız çok işinize yarar. Ve emzik alın kesin ilk günden verin yoksa 20 gün sonra bebek sürekli emmek isteyince emzik nasıl tutar diye google’dan araştırırsınız 😀 hayırlı doğumlar
Morebebek aysesaltuk tamam eksik zıbınımız var ondan alayım. 1 tane yelek alayım. Tulum almayım mı gereksiz mi olur?
Deletedmom2224 Morebebek erkek 💙 ay hemde nasıl ya Bide ilk olunca daha bi heyecan oluyor daha 2 aylıkken başladık biz alışverişe şuan hiç birseyi kalmadı çok sabirsizim 😁
Morebebek Deletedmom2224 benimde erkek 💙 sağlıkla gelsinler inşallah. Benim eksikler var yeni yeni ediniyorum. Çalışıyordum Şimdi evdeyim rahat alışveriş yaparım diye bekledim. 😌
SemraSnmezTuru aysesaltuk ben avent soothie aldım ama bazıları onu tutmuyor falan dedi. Emzikli bebek çok seviyorum ilk günden vericem hemen ama almazsa çok üzülücem 😔