Daha önce hic duymamıştım ama bu hamileligimde söylendi çok yoğun bir kanama ile gittim hastaneye düşük riski başlamış tekrar demişlerdi ilac yazdi ve ultrason sonucunda bebeğin plesantasindan erken ayrilma riski var dedi ne demek dedim erken doğum veya anne karnında ölümle sonuclaniyor dedi ignede verdi ekstradan igneyide cok zor bulduk doğuma kadar kullanma riskimiz varmış hayırlısıyla atlatırız inşallah duyan veya başına gelen oldumu acaba her gün korkuyla uyuyorum