Birdemet95 vallahi bi sabah uyandım dedim artık yeter havalarda ısındı başladık altını acik birakiyordum bi kaç gun bir çok yere işese de çok şükür çabuk alıştı yarım saate bir tuvalete goturuyordum oturuyordu bide suyla oynamayı seviyor diye suyuna aciyordum ona öyle alıştık yani şimdi çok şükür geldiği zaman anne geliyo diyo hemen gidiyoruz bide iç çamaşırı mutlaka giydirin ki ona da alışsın