Merve99670 Aşılamanın 6 çatlatma iğnesinin 8. Günü . Dün kaset test yaptım ikinci çizgi baya silik bir şekilde çıktı bugün erken gebelik testi yaptım çizgi var yok arası bişey zorla bakarsan görürsün yani normal midir silinmesi sizce ?
Dillaraaa Merve99670 Ben adet gecikmesinin 2. Gününde yaptım silik çıkmıştı seninki gibi şimdi 31 haftalık hamileliğim ☺️
ipeekseker Geç döllenme olduysa öyle oluyormuş canim. 12. Gününde sabah ki ilk idrarla yap hayırlı sonuçlar alırsın inşallah 💕
Merve99670 Dillaraaa sağlıkla kavuş beneğine canım benim de kızım aşılamyla oldu ilk seferde tuttu bakalım cumartesi bidaha yapacağım ama işte dün silik çıkıp bugün daha da silikleşince demek ki iğnenin etkisi bitiyor