nscaslan3437 Kızlar isteğe bağlı sezeryan olacaklar doktorunuzla hangi gün için plan yaptınız en erken kime gün verildi ne için?(38+1) aldık biz
merDilberAksin nscaslan3437 bende normal Doğumdan korktuğun için sezeryan istedim doktorum yarın gel gün verelim dedi şuan 38+1 im Pazartesi 38+ 4 olcam büyük ihtimal pazartesine gün verir.