Merhaba kızlar 36+2 hamileyim aşılamayla gebe kaldım rahim bozukluğum vardı eşimde de sperm düşüklüğü çok şükür ilk denemede bugüne geldik sağlıklı bir gebeliğim var ama 28inci haftada doktorumu değiştirmek zorunda kaldım maddi açıdan başka doktora gidiyorum şuan.Doktorum çok iyi ama doğumla alakalı hiçbişey konuşmadık daha normal mi olacak sezeryan mı olacak 38de gidicem inşallah rahim bozukluğu olduğu için normal doğum yapamam gibime geliyor sezeryan olmak istiyorum riske atmamak için ama o normal doğum yaptıracak bana biraz normal doğumcu doktorum 38inci haftada doğum şeklini konuşmak biraz geçmi sizce böyle bişey yaşayan var mı