Gonuul45 Ense kalınlığı 2.6 çıktı DNA testi yaptırmak istemiyorum. Ama doktorum beni çok korkuttu. İşi ticarete döktükleri için korkuttuklarını düşünüyorum sizce çok mu kötü 2.6