Balarisiii Yaseminh çünkü sol taraftaymış kuzlar sol tarafta olurmuş ama benim kuzım sağ tarafındaydı kesenin bakalım ne diyecekler😂😂
Ftm_krtal Balarisiii sağ tarafla sol tarafla hiçbir alakası yok bunun Baba’nın ve annenin en son kimin kanı yenilenmişse eğer ona göre kız veya erkek oluyor muş☺️
Balarisiii Ftm_krtal aynen öyle ben de öyle düşünüyorum yok yuvarlak kese yok fasulye kese sağ sol çok saçma geliyor 😁
Ftm_krtal ElifKarata googldan hesaplanıyor hehralde ben de pek bilmiyorum eltim dün anlatınca mantıklı geldi doktorlar da buna göre karar veriyormuş cinsiyet için cnm
ElifKarata Ftm_krtal sabırsızlanıyoruz bizlerde işte🥰🥰 ilk kızımda 18. Ayda öğrendim ben göstermedi hiç donmezdi hep arkası dönük 🥰 inşallah bunda o kadar beklemem insan ikincide daha da çok merak ediyor
Ftm_krtal ElifKarata bende gittim 2 defa hastaneye doktorum muane ederken erkek dedi sonra dediki bu kıza da benziyor onun bsiey diyemiyorum dedi inşallah en kısa vakitte öğrenebiliriz canım ya 🥰
ElifKarata Ftm_krtal hayrlsiyla canm inşallah Rabbım elli ayağı düzgün sağlıklı evlat versin en önemlisi
Ftm_krtal Balarisiii aynen öyle kesenin yuvarlak olması ya da fasulye şekilde olması değişik yani saçma geliyor o annenin ve bebeğin yapısına bağlı olan bsiey