beyzzsenturkk ilk zamanlar sürekli sağmıştım baya da sütüm var su an düzenli emdiği için ve biberon kullanmadığımız icin sağdığım sütlerin tarihi gecmeden napabilirim 5 ay oluyor bu arada 6 aya kadar buzlukta ömrü olduğunu biliyorum 🫶🏻
neanladinyurdagull beyzzsenturkk Benim bildiğim ise buzdolabında 3 gün buzlukda 3 ay ömrü var.Bebeğim erken doğdu yoğun bakım doktoru bu şekilde söyledi keza çocuk doktorumuzda bu şekilde söyledi.Ben hiç duymadım 6 ay ömrü olduğunu
Yenibirii beyzzsenturkk ek gidaya karistirilabilir belki hala kullanilmaya zamani varsa. Biyerde görmüstüm biride kullanamadigi sütü bebeginin banyo suyuna döküyp süt banyosu yaptiriyordu cilde faydali oldugu icin
Sirkelimon beyzzsenturkk Osman gönülal adında YouTubede video yayınlayan bir doktor var. O oda sıcaklığında 6 saat buz dolabında 7 gün buzlukta da 12 aya kadar saklamanın mümkün olduğunu söylüyor. Ben ilk 4 ay sağdığım sütü bir bebeğe sonraki 4 ayı da başka bir bebeğe bağışladım. Artık benim de çok sütüm olmadığı için kalan buzlukta olanları da kızıma kullanıyorum. Bağış yapabilirsiniz ya da 6-7 ay daha saklama süresi var ilerideki süt yetmediği durumlarda kullanın
Gizemb41 beyzzsenturkk ebetülinbulur’un anne sütlü sabun tarifi var kolay bir tarif onu yapabilirsiniz ya da bebeğinize süt banyosu yaptırabilirsiniz. Tarihi geçmediyse gerçekten ihtiyacı olan birine bağışlayabilirsiniz
beyzzsenturkk neanladinyurdagull bugun randevumuz var o zaman bi tekrar sorayım ben internette 6 ay diye okumuştum kimisinden de öyle duymustum olmadı cöp artık☹️
Sulekurall beyzzsenturkk bir daha fazla sütün olursa ek gıda zamanı muhallebi diş çıkartırken dondurma yapıyorlar aklında bulunsun 😇