Merhabalar, iki gündür kasiklarimda cok agrim vardi dün doktora geldik ve acilmam oldugu abdominal serklaj dikislerimin gevsedigi söylendi. Henüz 13.haftadayiz , bu sabah tekrardan acil serklaj a alindim ve operasyondan sonra cok agrilarim var.
Bebegimizi cok bekledik bundan önce 4 kaybimiz var. Lütfen dualarinizi eksik etmeyin🤲🤲🤲