Hamile_Teacher Kızlar merhaba ben 7. Ayıma girdim bugün ve göğüslerimden süt akıyor sizce erken değil mi? Doktorum erken doğum riskin yüksek dedi bu durumu yaşayan var mı 3 ay önceden süt gelir mi yani
Tugbacolak Hamile_Teacher gelıyor canım 2. Hamılelıgım bu her ıkısındende 3 aydan ıtıbaren ara ara ozellıkle dustan sonra akmaya baslıyor doktoruma sormustum sorun yok ama sen oynama yınede demıstı coknoynayım akıtmaya calısmak dogumu tetıklıyor
noran23 Hamile_Teacher benimde 7. Aydan beri geliyor az az doktorum normal dedi, 37. Haftadayım şuan hala geliyor. gümüş kapaklara başladım, erken doğumda gözükmüyor korkacak bir şey yok yani sadece dokunup sıkmamak lazımmış rahimi uyardığı için