Mslme_0krkmz Sezeryan oldum pazar günü ertesi gün pansuman yapıp gönderiler birdaha ne zaman gidiliyor
Daisy0000 Mslme_0krkmz Emin olmamak ile beraber 1 hafta sonra dikişleri kontrol amaçlı gidiliyor diye biliyorum
zeynozey Mslme_0krkmz ipli dikiş mi ki? Yapıştırmaysa bidaha pansuman filan yok. Normal dikiş olsa şu gün dikiş aldırmaya gel derlerdi.
Nurr_22_22 Mslme_0krkmz doğumdan 3 gün sonra su gecirmez bandaji cikartmeye gitmiştim pansuman yapmıştı doktorum 2 ay sonra da kontrole çağırmıştı yapıştırma olduğu için dikiş aldırma derdim yoktu