Ayztsla hiç korkmayın bol bol dinlenin ayağa kalkmayın güzel beslenin. Aynısı bende de oldu malesef. Kanamam oldu çok korktuk doktorum plesantada ve kese etrafında kanama var dedi. Bir ay dinlendim hiç kalkmadım ilacımı kullandım güzelce beslendim çok şükür düzeldi. Rabbim korusun insallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin