zeynozey Kızlar selam 32 haftalığız kızımla, doktor geçen günkü kontrolde suyun fazla dedi, şekerim yok, başka bişey söylemedi ama. Su fazlalığı yaşayan var mı? Googledan okuyunca korkutucu şeyler görüyorum😭😭
zeynozey zeynozey Kendi doktorum değildi, devlet takipliyim 4d kızımı görmek için özel muayenehaneye gitmiştim. 🫶🏻
symart zeynozey bende yaşadım şuan 32 +4 üz bana tatlı hamur işi yeme dedi biraz dikkat ettim düzeldi . Korkma yemene dikkat et düzelir
symart zeynozey üc hafta kadar. Ekmegini degiştirebirlsin şerbetli tatlyı kestm cikolata hiç yemedm geri kalanına cok dikkat etmedm ama yoğun tatlılardn uzak durdm
Wolf1 %50 genetik kalitsal veya sekerden dolayi yuksek olsada %50 de sebepsiz yuksek olabiliyo benim de suyum fazla ama sekerim vs yok 35+6 im detayli ulturasona da girdim haftam da bi sorun yoktu
zeynozey Wolf1 diyet uyguladınız mı? Düzelme oldu mu? Erken doğum riski filan var mı? Benim zaten 2. Sezeryan olacak ama genede bi 38+ ları bekler inşallah 😅
symart Benmde şekerm cıkmamıştı. Ama bebiş tatlı yemeyle alakalı olarak idrarını fazla yapıyor ve suyu arttırablyr diye acıklama yaptı doktormz o şeklde çözdük biz
zeynozey Wolf1 ay bende meyve çok yiyom bu bebişte 🤣 benimde 2. Sezeryan olacak daha gün vermediler bayram sonrası kontrolüm var gün verir muhtemelen 😃 sağlıkla gelsinler .
sonnenschein zeynozey genelde hamur işi tarzı tüketimde oluyor dikkat edin geçer inş ben çok araştırıp çok üzülmüştüm boşunaymış şükür sağlıkla doğumum oldu🥰