-Zeyynepp- Özel hastaneye gidiyoruz ama kan tahlilleri falan derken baya ücret ödüyoruz ikili tarama testi içinde 2000 dediler devlette olan var mı orada olsak memnun musunuz ?
Ozlmine-61 -Zeyynepp- bende devlette yaptırdım özele o parayı vermeye gerek yok bence. Sonuçlarım çıkınca özeldeki doktoruma gidicem .
abnw -Zeyynepp- bende devlette yaptırdım herhangi bir sorun cıkmış olsaydi özele de gidecektim ama zaten kan sonucu ve ense kalınlığına bakıyorlar.
Ayazz-A -Zeyynepp- Ben hem özele hem devlete kontrole gidiyorum özele gidiyorum çünkü eşimle kontrole girme imkanım oluyor ve hoca çok daha uzun ilgilenip açıklama yapıyor. Makinesi vs daha iyi. Devlette de bir hocaya düzenli gidiyorum ki testlerimi ücretsiz yaptırabileyim. 2 li 3 lü taramalarimi devlet hastanesinde ücretsiz şekilde yaptırdım. Kan teslerim de dahil.
Canooo28 Devlette yapılıyor, perinatoloji ense kalınlığı ve nazal kemik ölçümü yapıyor. Kan verip sonrasında grafiğinize bakılıyor. Hepsi de ücretsiz. Devlette yaptırdım tavsiye ederim. Anadolu yakası Zeynep Kamil tavsiye ederim
neanladinyurdagull -Zeyynepp- devlete gidiyorum ikili testimide orada yaptırdım memnunum zaten kan alıyorlar 15 gün sonra sonuç çıkıyor memnun olmayacaklik bir durumda yok açıkçası
neanladinyurdagull Gizemm0901 10-15 gün arasında ikili test sonuçları çıkıyor doktorum 15 gün sonra gel hem muane edelim hem sonuçlara bakalım demişti 14. Gün gece e nabizq düşmüştü sonuçlarım normal kan tahlili falan ertesi gün çıkıyor da ikili test geç çıkıyor
Gizemm0901 neanladinyurdagull alla alla benim ablam ikili test için sabah verdi kanı öğleden sonra sonuçları gösterdi doktora ben herkeste öyle sanıyordum inşallah bizi o kadar bekletmez bu hafta yapılacak test benimde
neanladinyurdagull Gizemm0901 bende ilk defa duydum öyle bir gün içinde hemen çıktığını.Hayırlı olsun bakalım inşallah sağlıcakla gelir bebişlerimiz
Aleynagunal -Zeyynepp- bende özel muayenehaneye gidiyorum ikili testimi devlette yaptırdım aynı testi özelde de yapılıyor aynı şeye bakıyorlar sonuçta para vermeye gerek yok
dolunayes -Zeyynepp- ben oldum canim sonucum bayramdan sonraya kaldi Radyoloji bakti ultrasona zaten Memnunum ultrason bulgulari iyiydi bakalim kan sonucuna kaldim Ben bu arada hep devlet takipliyim