Canooo28 Kızlar herkese merhaba, Araba arayışı içindeyiz iki seçenek arasında kaldık. Prego mios Bagi neo Cosmo Kullananlar yorum yaparsa çok sevinirim 🌸🌸🌸
Eksijelibon Canooo28 ben bagi neo cosmo aldım kullanımı rahat . Açması kapaması iyi . Agırlıgı iyi. İki aya kullanıcaz inşallah. Arkadaşım kullanıyordu o memnundu o yüzden aldım
Canooo28 Edsn travel sistem de araba tekerlekleri çok çok büyük hantal oluyor ve kullanışsız olduğunu çok söylediler
Edsn Canooo28 kesinlikle hem çok hantal tek başınıza bebekle açıp kapamak üst aparatını takmak çok zor arabaların bagajlarına sığmıyor kabin tipi Pierre Cardin yehoo Kraft A9 veya moods falan alırsanız tek elle açılır kapanır her yere sığar aklınızda olsun araştırın bu modelleri mutlaka