Ayshe19 25+4üm ve aynı şikayetler 2 haftadır bende de var. Doktor önce magnezyum verdi rahatlıycağımı umarak, bir hafta sonra haberleşelim dedi. Ama hiç geçmedi bu seferde progestan verdi. Çünkü bu kasılmalar doğum kasılmalarıymıs ve bizim haftalarımızda normal kabul edilmiyomuş. Bu benim 2. Hamileliğim ve ilkinde böyle değildi son ayımda yaşıyodum aynı sertlik ve kasılmayı. Doktorumda sonradan neden yapmadık demeyelim diye tedbir amaçlı progestan veriyorum sana dedi kullanıyorum bugün 5. Günüm