8mucizem8 Bizim 2li tarama testimiz normal çıkmıştı beni korkutan şey 3 lü tarama testinde sonuç farklı çıkma ihtimali var mıdır yani kromozom sayısı normalken 3 lü tarama testinde değişir mi ?
Aysee1123 8mucizem8 Doktorunuz 3 lüyü istedi mi ? Benim doktorum 2 li iyi çıktığı için 3 lü ve 4 lü yapmamıştı
Beybicik 8mucizem8 Bu testler kromozom sayısını belirlemiyor. Bazı ölçütlere göre risk belirlemesi yapıyor. Bebekte kromozom anormalliği varsa en başından beri vardır, sonradan olmaz.