defnezumram nur6565 bende 3 kilosunu 1 haftada aldım ama şişliğim var 1 haftadır da ödem topluyorum sanırım o yüzden
Aysenur222 NurKaptan canım 80 hiç normal bir kilo degil diyetisyen eşliğinde ve platese yazılmanı taveiyr ederim illa alınır kilo ama dengeli olursa daha iyi olır