Merhaba kızlar o kadar çok tanıdığımı doğurttu ki çevremde çok tavsiye edildi normal doğum yanlısı olması samimi sıcak kanlı olması çok ilgili olması derken öve öve bitiremediler ki araştırdığımda hakkında bir tane bile kötü bir şey okumadım randevu aldım en yakın randevusu 3 temmuz yoğun bi doktor karar verdim ama inşallah ona gidip onda takipli kalıcam aramızda giden var mı süreçleriniz nasıl geçiyor