Nur_20 Kizlar benim dogumuma 10 gun var sacimi boyasam bi sorun olurmu bilen varmi yardimci olurnusunuz
Tweetybaby Nur_20 bitkiselolduğuma eminsen deriye çok temas etmezse artık yaptır bişey olmaz diyorlar genelde
zlemzcanzl Nur_20 doktorunuz sakınca görmediyse hijyenik bir kuaförde bitkisel (amonyaksız) boya ile boyatabilirsiniz ben boyatıyorum
Nergiz31 Nur_20 boyayabilirsin canim bende boyattım iki kere hemde bu arada kuaförüm ben doktorum ilk 3 ay izin vermemişti ve suan Doğum yaptım bi sıkıntım olmadı bebisim 8 günlük oldu
Arenbebek 30 haftaliklen boyatmistim doktorum zarari yok demisti benimde 10 gun var doguma birdaha boyaticam birgun once dogumdan kuafore gidicem bakima
Arenbebek Nur_20 yani hicbi sorun olmadi bende doktoruma sormustum zaten organ gelisimi falan tamamladiginicinnsorun olamz demisti