Kızlar ben 15 +1 hamileyim alerjik rinitim var başladı polenlerden dolayı birde geçmeyen bir öksürük var alerjik dedi doktor ama geçmiyor ilaçta alıyorum keçi boynuzu özü de yiyorum bir türlü geçmiyor öksürmekten karnım ağrıyor artık sizin tavsiyeleriniz varsa yazar mısınız teşekkürler