gamzemom123 Merhaba arkadaşlar 26+4 haftalık hamileyim henüz dışardan hissedilmiyor bebeğin hareketleri bi de çok sık değil ara ara hissediyorum acaba normal mı benim gibi olan var mı hep içim de kuşku niye az hareketli diye