kullanici1234bes eger hakan hocaya gıdıceksen gozu kapalı git o kadar ıyı bı doktor sanki aileden bırı gıbı cana yakın komik eğlenceli düşünceli
sezaryan dogum genelde 38 39 olur doktorum 39 da olsun dedı ozel sebebı yok canım💜
beni doguma ınmeden odaya cagırdı ultrasonla baktı bebege konustuk guzelce
sonraaa sezaryan anını anlatayım💜
odana geliyor hemşire sonda takıyor kalem ucu gıbı hıssetmıyorsun
sedye ıle ındırıyorlar seni sonra masaya oturtuyorlar
anestezi ekibi geliyor ıgneyı yapıyor cok acımıyor hop yatırıyorlar
ben o an hakan hocam nerde hakan hocam nerde dıye bagırıyorum korktum nedense 😂😂
sonra hakan hoca geldi hastanız durmuyor hocam dedıler🤣geldı benden tarafa benle konuştu hıssetmıyceksin kuzum falan dedi hazırmısın dedi
sonra açtı türküyü
dediki suan test yapıyorum dedı bende tamam dedım güldüm başlamadı sanıyorum😂
bı cığlık duydum bebeğimi getirdi o kadar hızlıydı 5 dk cıkardı
sonra dikiş işlemine geçti cok sürmedi o ara dalga gecıyor benle takılıyor yaanı 😂😂
ve doguma gırmeden once telefonunu ındır dedı hakan hoca resim cekinelim dedi hemşire çekti💜
hıc bısey hıssetmedım hıccc 💜🥹
dikişim de belli belirsiz acı yok sızı yok 💜
5.gun kendı cıkarıyor bandı zaten sen dogumdan cıkınca gelıyor odaya o gun hastanede sabaha kadar kalıyor doktor cıkıyor odaya anlatıyor ne ye ne ıc dıye 💜 dk başı hemsıre gelıyor bakıyor cocuk doktoru ıle cocuk doktorum da sema hoca o da cok ıyı 💜
baska sormak ıstedıgın varsaaa cevaplarım😍