23-0w-a Ben de almadım canım, doğumuma 4 ay kadar bir süre var ve almayı da düşünmüyorum. Kendi yatak odamizda gömme dolabimiz var,bir bölümünü sırf bebeğimiz için ayırdık ve baya esya da aldı. Anne yani beşik de aldık onu da yine yatak odamıza kuracağız. Kendi evimiz şükür ama ona rağmen iatemedik yani ilk zamanlar çocuğun odaya değil bize ihtiyacı olacak zaten,büyüdükçe ona bakılır. Arkadaşımın kızı 2 yaşında ve hâlâ annesinin yatak odalarında beşiğinde uyuyor 😌