alpseda_ Selam kızlar ben tüp bebekle hamile kaldım uygulamaya göre 4.5 günlüyüm. Kese için doktor yarın çağırdı.benim gibi yeni hamile olanlar varmı? Doktorlar ne zaman çağırdı sizi? Ve bu haftalarda kese gören oldumu hiç?
Hnd3535 alpseda_ kan sonucumla gebe olduğumu öğrenmiştim 5.gün embriyosuydu. 2gün sonra kan verelim dedi oda yükselmışti. 1hft sonra gel kese görelim dedi. Vajinal bakmak istedi bende karından görmek istedim. 5hftlkken kese gördük 6+2de karından kalp atışı duyduk 💞