Hlycsr91 Merhaba kızlar birazdan detaylı ultrasona gideceğim inanılmaz endişeli, tedirgin ve inanılmaz heyecanlıyım bana dua edermisiniz herşey yolunda gitsin 🥰 kimin duası kabul olur bilinmez.
Limon06 Güzel sonuçlar la geliriz inşallah bizimde bugün detaylı günümüz geceden beri telaş ediyorum bende çünkü burda hep detaylı da bunu dedıler şunu dediler vs vs okumaktan bıze ne dıcek ler acaba dıye düşünmeden edemiyorum. 🤷♂️
Hlycsr91 Limon06 evet bende öyle bütün gece uyuyamadım desen yeri. İnş sorunsuz geçer detaylımız. Bitince buraya yazın olurmu 🥰
Limon06 Bugün 24+1 bana gec vermişler gıbı düşünüyorum ama normal dedıler kendileri verdı 3 ay onceden devlet hastanesıne gıdıyoruz
Limon06 Çok şükür güzel geçti bıraz şişman çıktı gobek etrafını 3 defa ölçüm yaptılar yarım saat arayla 3 defa girdim cok yemiş dedıler 😇