Ryhn55_ Kızlar 5 10 dk da bir ağrı giriyor karnımın en alt kismina ve vajinaya da vuruyor ağrı olusuyor doğum belirtisi olabilir mi sırtım da ağrıyor ama öyle dayanılmayacak kadar kötü değil adet ağrısı gibi 38+4 haftam çok korkuyorum 🥺
Ecemakkuzu Ryhn55_ aynısı dün bana da oldu hatta afedersiniz ishal oldum hepsi erken dogum ve yalancı sancı belirtisi benimkisi bi süre sonra geçti sizinde geçer sakince bekleyin çok agriniz olursa ılık bi duş alın iyi geliyor.
Asuttt Ryhn55_ benimde 38+6 dün gece 5-10 dakikada bir aynı sizin yaşadığınızı yaşadım. Gece kesin doğum başlar ve hastaneye gideriz diye düşünmüştüm ama uyuyunca geçti… Artık doğurmak istiyorum 🤦🏻♀️
_nigarr24_ Dakika tutmayın tavsiyem. Çünkü herkesde düzenli olmayabilir. Uzanın ağrısı geçmiyorsa sancıdır. Belinize sıcak su tutun,biraz dinlenin. Ağrı artarsa hastaneye gidin nst’de baksınlar bi sancınız ne kadar.
Ryhn55_ _nigarr24_ normalde de 1 aya yakındır adet ağrısı gibi ağrım oluyor ama bugün ki uykudan uyandırdı o yüzden telaslandim duşa girdim şuan daha iyiyim ama devam eder mi bilmiyorum
_nigarr24_ Ryhn55_ geçtiyse doğum başlamamıştır daha. Bende geçmemişti asla. 30 saat boyunca sancı çektim
canancaglayan Bende 38+4 üm dün gece sağ alt karnımda şiddetli ağriya uyandım devamı gelmedi ama hafif sırt ağrım var birde Sancı giren yer hala acıyor gibi hareket ederken ve ara ara sızlıyor sanki