Ebruuu07 benim eşim 3 yıldır Şırnak’ta ev götürülmeyen garnizyonda 3 yillikta evliyiz kaynanam gille kaliyorum izinden izine gördüm hep hatta evlendik 1 hafta sonra gitti bı ara eve izin verdiler sadece 9 ay kaldık bır arada sonra evi iptal ettiler sonra geri geldim ben buraya evi dağıttık falan şimdi tayinimiz Mersin’e çıktı nedense ilçesi hala belli değil 🤔 1 ay sonra yanıma gelecek çok az kaldı bu izne geldiginde hamile kaldım çok istiyorduk 3 yıldır şimdi 4 aylık hamileyim🤗🤗 sabir edin sabrın sonu selamettir evet çok zor ayrı kalmak aklımiz hep eşimizde kalıyor ama yapacağımız bişi de yok çok zorlu bir süreçdi bizim için özlem hasret herşey vardı çok şükürki bız kavusuyoruz darısı kavuşmayı bekleyenlere inşallah